Wednesday, June 2, 2010

Azam baru Umi.....

Siti Isa skang tengah berusaha keras untuk mendapatkan berat badan yang ideal..al maklumlah dia kan nak kawen tahun depan..saya je yang tertunggu2 nak bina family sendiri..huhu..tak pe tu semua takdir hidup n saya just perlu tunggu n redha atas semua ketentuan yang ALLAH telah tetapkan dalam hidup saya...Alamak terlari topikla pulak...Sebenarnya saya nak story yang saya pun nak ikut berusaha sama macam Siti Isa...alasan saya untuk nak ikut jejak Siti Isa ni supaya

- Dapat badan yg lebih sihat
- Kurangkan risiko jangkitan penyakit darah tinggi, kencing manis n sakit jantung (sebab family saya ade history penyakit nie..)
- Huhu supaya si dia lebih sayang kat saya..kuang..kuang

InsyALLAH saya akan try ikut Siti Isa start bulan ni..sebab budget bulan ni mcm lebih sikit..huhu...Doakan supaya saya n Siti Isa berjaya mencapai matlamat kami ni K....


Tatatititutu....

No comments:

Post a Comment