Wednesday, April 28, 2010

Selamat Pagi Kuantan

Assalamualaikum....

Pagi ni saya dan nadhirah (kawan opis) saya ade kat dalam bilik LA HOTEL,Kuantan...
Name hotel nampak macam hebat,tapi bagi saya hotel ni boleh dapat 2 bintang..Kami gerak dari KL pukul 8 malam tadi..sepatutnya bas kami pukul 6 petang tapi delay huhu...penat tunggu bas nasib baik stesen hentian putra dekat dengan The Mall...Perjalanan dari KL ke Kuantan usually takes 4 hours tapi malam tadi kami sampai sini dalam pukul 11.30 kirenye pakcik bas tu bawak laju gile...bas dah la sempit, beg laptop kene letak kat atas ribe saya..lengoh badan2 saya ni..dahla penat buat AG Akaun tak siap lagi ni tambah pulak penat duduk dalam bas...

Tujuan datang Kuantan ni sebenarnya kami nak pi AGM @ Annual General Meting for 1 of our client here and saya kene replace tempat En. Zuhairi sebab die kene pi meting lain...This is my first time attend AGM without En. Zuhairi present...So, of course le saya ade perasaan nerves sikit hopely client tak dak la tanye macam2 pasal akaun...yang penting saya akan buat muka penuh confident huhu...meting start pukul 3.30 petang ni n dalam pukul 2 saya kene pi Hospital Tuanku Ampuan Afzan "HTAA" kat Kuantan ni sebab nak pi bayar duit Mira huhu..habis meting saya akan terus pi beli tiket bas n balik kl...

Esok kene masuk opis n hari ahad pulak saya kene fly pi Kuala Terengganu wat audit kat sane...hehehehehe bez nye dah lame tak naik flight last saye naik flight pi Lahad Datu, Sabah tahun 2009 hari tu..

Okla saya nak tido jap n dalam pukul 10 nak bangun balik nak study akaun yang nak pi meting..

Assalamualaikum sekali lagi..

No comments:

Post a Comment