Saturday, April 17, 2010

THINGS THAT KEEP PLAYING IN MY MIND......

Tak tau kenape...saya asyik terpikir pasal ni.

Adakah sume ni hanya dapat dinikmati dalam mase yang singkat atau mungkin jugak sampai mase saya menutup mata n menghadap ALLAH nanti...

Tapi I do hope it will last forever n not only for a short term period...becoz this felling is very special n don't want to lose it as what i have felt before..it was very hurt that time.... felt like don't have strength to continued this challenging live.....felt so hard to breath, to eat, to do anything....

During that hard time...I keep said to myself maybe what has happened is the best for me and maybe there are others plan that ALLAH has prepare for me...

Walaupun susah sgt nak lalui saat tu, saya tetap teruskan perjalanan hidup....memang susah sangat.... rase macam mase berlalu terlalu perlahan n sume nye nampak macam perlahan je...I felt scared that i have to continue this life alone....always thinking how is my life for the next 5 years...will i have my own family...or maybe i end up staying alone until the end of mylife....

...but saya rase sangat bernasib baik kerana saat itu telah membuatkan saya berpeluang mendekatkan diri dengan ALLAH...hanya ALLAH tempat saya mengadu semua yang saya rasakan...saya rase lebih tenang..walaupun adakalenye saya rase sangat sedih, sunyi n menangis untuk lepaskan ape yang saya rase...Saya telah tersedar yang sume ni hanyalah sementara n bile2 saja ia akan ditarik balik..jadi saya harus siapkan diri saya dengan bekalan yang cukup sebagai peneman saya untuk menghadap ALLAH..

Saya harus tetapkan dalam diri saya supaya tidak terlalu mengharap terhadap sesuatu yang tidak pasti..supaya tidak kecewa kerana ape yang yang terjadi bukan seperti yang diharap2kan...

Ya ALLAH..kau berikanlah hamba mu ini kekuatan untuk teruskan hidup ni....janganlah kau biarkan aku terpesong dari jalanMu...

No comments:

Post a Comment