Sunday, May 16, 2010

apo kono eh jang...

Tadi saya sampai seremban dalam pukul 4.30 ...kami check in kat hotel seri malaysia..okla hotel ni sebab ade breakfast n wireless ..tak ramai orang pun check in kat sini sebab ade berape bijik kete je kat tempat parking..kitorang duk kat bilik bawah..saya rase seram plak sebab duk kat bilik bawah... nie mesti sebab dah biase duk umah flat tingkat atas hehehe...sejuknye bilik ni..nak krem pun ade gak..malasnye saya nak pi mandi..hehehehe...saya punya turn mandi paling last sekali sebab saya tengah layan internet.....Esok nak pi Kuala Pilah n kalo dari hotel ni dalam 40 minit drive..macam yang orang kat reception tu cakap...jalan kat Pilah tu macam bahaya sikit ...huhu....so lepas breakfast esok terus kuar p tempat klien...

No comments:

Post a Comment