Tuesday, May 4, 2010

tipah tertipu bang....

Saya n kawan duduk kat dalam bilik meting untuk wat kerja-kerja odit.....

Ekon dalam bilik ni mempunyai satu penyakit iaitu suhu nya hanya boleh diletakkan pada yang paling sejuk n paling panas iaitu 16'c and 30'c...huhu..sian kami..bile sejuk tu dah macam duduk kat dalam peti ais...

Pas tu remote ekon ni ade 2...saya selalu tetipu kerana 1 remote lagi takda bateri kot sebab tak nampak pun tulisan kan remote tu...tapi saya selalu teramik remote yang takde bateri tu dan menghalakannye ke arah en.ekon tersebut dengan harapan untuk mencuba nasib nak tinggikan suhu...pas tu dah sah2 la takkan terjadi apa2 sebabnye remote tu takde bateri....saya pun bertanye2 kat kawan saya apahal ngan remote nieh!!

dah lama baru saya tersedar yang saya picit tu salah remote...malunye muke....

No comments:

Post a Comment