Sunday, May 2, 2010

Terengganu Kite....

Hai....

Tadi flight saye ke Kuala Terengganu pukul 2.50pm dengan pesawat Berjaya Air MH2012 n dalam pukul 4.05pm saya sampai kat airport Kuala Terengganu..pening lalat saya tadi mase naik flight tu nasib baik tak muntah...hahaha...kalo tak wat malu je ....time jalan nak pi amik beg saya nampak makcik saya n anak2nya dah tunggu saya...baik mereka tolong amik saya n hantar kat hotel...Saya asal Setiu,Terengganu n kalo dari Kuala Terengganu ni nak pi umah atok adela dalam 30 minit drive ...n nak pi sane bole ikut 2 jalan samada jalan takde laut or ade laut....huhuhu....n tadi saya kol atok n atok tanye "mu date la sini umi" hehe dengan slank terengganu

So start esok sampai jumaat saya akan wat audit kat sini..wish me luck k sebab nature company ni fisrt time saya wat n tadi manager saya sempat explain sikit pasal akaun ni...hotel yang saya duduk ni betul2 depan ngn opis klien saya...so bole bangun tido lambat sikit..hehehe..


Ok...to be continued...

Teringat pulak lagu Saleem ...na na na Terengganu kite

No comments:

Post a Comment