Monday, May 3, 2010

MASAK---MASAK

Dulu saya suke sangat masak2 ni...erm saya suka wat kek, pau, pizza,donat, roti n even roti canai pun saya penah try gak...

Insyaallah pas ni saya akan pupuk balik semangat memasak saya nieh...orang yang selalu jadi tukang rase makanan saya masak sape lagi kalo bukan Umi Soleha...

Teringat plak zaman gile masak dulu..rasenye tiap2 minggu kot saya buat kek..kek coklat, kek marble, chese kek, kek pisang, kek butter....hahahaha..mcm tak caye je..

Roti buku pun saya penah try buat gak...ala roti yang mcm gardenia tu...hehe..seronok tau buat roti sebab nanti tgk roti tu naik..

dULU saya ade gambar ape yang saya masak tapi pas format laptop ni habis sume gambar saya tuh...huhu..

Saya rindula burung2 saya kat umah..deorng makan ke tak..mesti deorang tak ingat kat saya ...huhu...rindu nak dengar bunyi deorang..4 ekor tu bunyi die sume lain2...pastu ade 2 ekor tu kalo malam2 suke duduk dekat2 pastu bile ade orang masuk dapur deorang cam begerak..hehehe.. mesti ade skandal .....I MISS MY MERBUKS...

No comments:

Post a Comment