Tuesday, May 4, 2010

IKAN EMAS IN MEMORY...

Pagi tadi pukul 7.30 macam tu, Mira kol saya...dia cakap ikan emas kitorang tiga2 dah mati..Mira cakap leha kol dia pukul 6 pg bagitau ikan mati sebab oksigen tertutup...sedihje...kalo nak tau ni first time kitorng bele ikan n ikan tu besar..sebelum ni banyak gak ikan yang kitorang bele tapi tak penah2 nye nak membesar...tiga2 ikan emas ni comel sangat...ade sekor tu kalo nak amik makanan macam takot2...ade sekor tu kat mulut dia macam ade lipstik n sekor lagi pulak mcam albino...

Sedih tau saya selalu main2 ngan ikan2 tu....Tengokla gambar deorang kat bawah ni...sedih je saya hari ni...


Di manakan ku cari ganti serupa denganmu....huhuhuhu



Hehe tapi takpe sebab saya still lagi ade burung saya cume sian kat mira la sebab pets dia ikan mas tu je...takpe mira nanti aku bawak ko p beli ikan emas yang lain k...

No comments:

Post a Comment