Saturday, May 15, 2010

TENSION.....

Hari ini saya kene pi outstation...tapi pagi ni pulak badan saya sakit2...huhu...macam manala saya nak drive....saya dah la asyik mood sedih je skang ni....hotel tak book lagi plak tu...jangan hotel penuh sudah..menjawab la nanti kene tido kat masjid...huhu...

Petang ni saya akan cari hotel kat area Seremban sebab saya akan buat keje kat area Kuala Pilah n Negeri Sembilan dalam 2-3 hari kot...pastu gerak p melaka n stay situ sampai siap....week kedua pulak p kluang sebab ade meting AGM n isnin sampai khamis wat keje kat Batu pahat, Muar n Segamat...wah memang kali ni punya outstation tak ingat punya berjalan..

Harap semua doakan perjalanan kami nanti ye..n petang nanti kalo dah sampai hotel saya akan sambung balik n cerita perjalanan saya nanti...


ALAMAK SAYA TAK BELI PETA NEGERI SEMBILAN, MELAKA N JOHOR LAGI...HUHUUH SEDIHNYA..SEMENJAK 2 MENJAK NI SAYA PUNYA INGATAN MAKIN TERUK...HUHU NI MESTI SEBAB MINUM NESCAFE BANYAK.......

No comments:

Post a Comment