Saturday, May 1, 2010

Assalamualaikum...

Assalamualaikum...dah lama rasenye saya tap update blog saya nieh...last week memang saya sangat2 busy...tak sempat langsung nak update blog..Insyallah kot this few week dah tak sebusy hari tu..hari tu saya berapa tak balik umah, tido pun tak tentu..so memang badan n otak penat gile....huhu..but ape nak buat dah kerja saya macam tu..just kadang2 parents saya bising jugak n suh cari kerja lain ..yelakan mak bapak mane yang sanggup tengok anak die keje teruk sampai tak balik umah...

Insyallah sekali lagi pas ni saya akan lembali aktif berblogging hehehehe....tadi saya dah kemas beg nak pegi Terenganu esok...So next week saya akan update blog saya dari Kuala Terengganu...dah lama saya tak outstation sebab last sekali saya outstation kat Nilai...bile outstation ni best sikit dapat rase environment lain huhuhuhu...banyak gak beg saya, harap2 tak lebih maksimum kargo kang tak pasal2 kene bayar tax pulak...huhuhuhu....

Petang tadi saya peri Times Square, Bukit Bintang ....nak dekat 1 jam kot tersangkut jem kat depan Times Square...tapi best la g sane sebabnye banyak gile beg n baju kat sane..parking kete mahal gile sebab tadi saye kene 7 hinggit...erm saya lupe nak cakap yang saya dah pasang spoiler kat kete huhuhu...best je tengok kete dah ade spoiler...cantik..

Dah pukul 1.24am dah skang ni, saya baru bangun tido tadi n baru pas mandi n solat...ok saya dah nak tido, esok dah sampai Terengganu saya akan sambung balik k....

Bye....

No comments:

Post a Comment